İŞYERİ HEKİMLİĞİ VE İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI SINAVINDA BAŞARILI OLAN ADAYLARIN DİKKATİNE


İŞYERİ HEKİMLİĞİ VE İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI SINAVINDA

BAŞARILI OLAN ADAYLARIN DİKKATİNE

Bilindiği üzere işyeri hekimliği ve iş güvenliği uzmanlığı sınavı 21 Ekim 2012 tarihinde gerçekleştirilmiş ve sonuçları ilan edilmiştir.

(1)İlan edilen sonuçlara göre eğitim kurumlarından eğitim alarak sınava giren ve sınavda başarılı olan adaylar belge talebi başvurularını Eğitim Kurumları vasıtasıylagerçekleştireceklerdir.

Genel Müdürlüğümüze Eğitim Kurumları tarafından gönderilecek belgeler;

a) Adayın Bakanlığımıza hitaben yazdığı dilekçe

b) Eğitim katılım belgesinin aslı

c) Nüfus cüzdanı fotokopisi

d) Diploma veya mezuniyet belgesinin noter onaylı sureti veya mezun olduğu üniversite tarafından veya eğitim aldığı eğitim kurum tarafından onaylı örneği

e) Belge ücretine ilişkin dekont*

NOT-1: Düzenlenen sertifikalar kişilerin eğitim kurumlarına gönderilecektir, prosedür gereği elden teslim edilemeyecektir.

NOT-2: Tek başına eklenen yüksek lisans belgesi mevzuat gereğince yeterli değildir; mutlaka İSG ön lisans, mühendis mimar, kimyager, fizikçi veya teknik öğretmen lisans programını tamamladığınıza dair mezuniyet belgesi olması gerekmektedir.)

(2) İlan edilen sonuçlara göre bireysel olarak sınava giriş başvurusu yaparak sınava girenve sınavda başarılı olan adaylar belge talebi başvurularını posta, kargo yoluyla veya elden teslim ederek.

Genel Müdürlüğümüze adaylar tarafından gönderilecek belgeler;

a) Adayın Bakanlığımıza hitaben yazdığı dilekçe

b) Eğitim katılım belgesinin aslı

c) Nüfus cüzdanı fotokopisi

d) Diploma veya mezuniyet belgesinin noter onaylı sureti veya mezun olduğu üniversite tarafından veya eğitim aldığı eğitim kurum tarafından onaylı örneği

e) Belge ücretine ilişkin dekont*

NOT-1: Tek başına eklenen yüksek lisans belgesi mevzuat gereğince yeterli değildir; mutlaka İSG ön lisans, mühendis mimar, kimyager, fizikçi veya teknik öğretmen lisans programını tamamladığınıza dair mezuniyet belgesi olması gerekmektedir.)

Kaynak:http://www.csgb.gov.tr/csgbPortal/isggm.portal?page=duyuru&id=21ekimsinavsonuc

Yorum bırakın