Adana iş güvenliği Eğitimi


Adana iş güvenliği uzmanlığı eğitimi almak isteyen arkadaşlar iş güvenliği uzmanlık eğitimi veren kurumlara başvurarak kayıt olmaları gerekmektedir.

Kurs hakkında biraz bilgi vermek gerekirse kurs süresi 90 saat uzaktan eğitim 90 saat yüz yüze eğitim ve 40 saat uygulama ( staj eğitimi )şeklinde oluyor. Eğitim hafta içi gruplarda uzaktan eğitim ( İnternet üzerinden eğitim) tamamlandıktan sonra alınıyor ve ortalama 3 hafta gibi bir sürede bitiyor.

Hafta sonu eğitimi uzaktan eğitim tamamlandıktan sonra başlıyor ve ortalama 8 hafta sürüyor. Dikkat ederseniz öncelikle uzaktan eğitimin tamamlanması gerektiğini görmüş olursunuz.

Yeri gelmişken söylemekte fayda var kurlara devam zorunluluğu vardır arkadaşlar. Sürekli ÇSGB dan denetime geliniyor.

Bu eğitimin ardında 40 saatlik ugulama ( staj eğitiminiz başlıyor ve bunu tamamladıktan , eğitim kurumunuzca verilen staj dosyanızı doldurup iş güvenliği eğitimi aldığınız kuruma veriyorsunuz.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığının yılda iki kez ( mayıs – ekim) açtığı sınava girmeye hak kazanıyorsunuz sınav Ankara da oluyor. Sınav test uslü oluyor ve bu test 100 sorudan oluşuyor. Soruları Milli Eğitim Bakanlığı hazırlıyor. Sınavda yanlışlar doğruları götürmüyor ve 70 puan barajını geçen arkadaşlar sınavı kazanmış sayılıyorlar.

Bir Cevap Yazın

